kwaliteit, vragen of klachten
We willen goed onderwijs geven en blijven daar kritisch naar kijken. Daarom werken we samen met andere vrijescholen binnen de stichting. We gebruiken de notitie Kaders voor Kwaliteit om ons onderwijs te volgen, te onderzoeken en waar nodig te verbeteren.
Vragen of klachten
Bij vragen of zorgen is de mentor het eerste aanspreekpunt. Gaat het om begeleiding of iets praktisch, dan kan ook de ondersteuningscoördinator of coördinator leerlingzaken helpen. Kom je er samen niet uit? Stap dan naar de schoolleiding.
Als ook dat niet helpt, volgt een officiële klacht indienen bij het bestuur van Vrije School Zuid-Holland of een externe procedure via de Landelijke Klachtencommissie Algemeen Bijzonder Onderwijs.
Vertrouwenspersonen
Leerlingen kunnen met klachten of lastige vragen terecht bij de vertrouwenspersoon, bijvoorbeeld bij ongewenst gedrag of moeilijke situaties. De vertrouwenspersoon helpt verder of verwijst door.
Bij vragen of zorgen is de mentor het eerste aanspreekpunt. Gaat het om begeleiding of iets praktisch, dan kan ook de ondersteuningscoördinator of coördinator leerlingzaken helpen. Kom je er samen niet uit? Stap dan naar de schoolleiding.
Als ook dat niet helpt, volgt een officiële klacht indienen bij het bestuur van Vrije School Zuid-Holland of een externe procedure via de Landelijke Klachtencommissie Algemeen Bijzonder Onderwijs.
Vertrouwenspersonen
Leerlingen kunnen met klachten of lastige vragen terecht bij de vertrouwenspersoon, bijvoorbeeld bij ongewenst gedrag of moeilijke situaties. De vertrouwenspersoon helpt verder of verwijst door.
mevrouw Brand, mbra@vszh.nl voor leerlingen Tamboersraat en alle medewerkers
meneer Mayer, jmy@vszh.nl voor leerlingen Tamboerstraat
mevrouw Reedeker, ere@vszh.nl voor leerlingen Oudedijk.